دوره آموزش سئو و به همراه حقایق ناشناخته درباره سئو

Wiki Article

این مقاله به کوشش سمیرا سرباز، حسین بابائی، صفیه منتظری، مرضیه اقبالی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است.

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱

البته اینجا لازم است که به نکته‌ای اشاره کنم. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد.

از وقتی سایت رو به کلود فلر متصل کردم باز نمیشه و انگار در یک loop از ریدایرکت شدن ها میوفته

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، پست‌هایی که حداقل یک عکس در آن‌ها به‌کار رفته نسبت به پست‌هایی که بدون عکس هستند جایگاه خیلی بالاتری دارند.

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

راستی اگر به جای سئوی کلاه سفید، سئوی اخلاقی را هم شنیدید تعجب نکنید؛ از بس که این روش بر پایه اخلاق و صداقت و درستی است به آن سئوی اخلاقی هم می‌گویند.

برای موفقیت در سئو نیازمند تولید محتوا هستیم، محتوایی که برای کاربر ارزشمند بوده و برای موتور جستجو قابل درک باشد.

سایتم خودش ssl داره و فکر میکنم این مورد هم مربوط به بخش تنظیمات ssl در کلودفلر باشه و ssl رایگانی که کلود فلر فعال میکنه و ریدایرکت شدن هاو…

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.

خطایی هنگام ارسال درخواست شما رخ داده است.ورودی های خود را کنترل کنید و دوباره امتحان کنید

سئو هم مانند هر روش بازاریابی دیگر، اصطاحات خاص و البته مهم خود را دارد!

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

در آکادمی آموزش سئوی نوین مقالاتی جامع دربارۀ اصول سئو و ده‌ها نکته مهم نوشته‌ایم. تمام این مقالات با دقت بالایی نوشته شده و به‌‌روزرسانی می‌شوند.
اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

هزینه نکنید بعد از یاد گرفتن سئو خودتون میتونید وب مدرس دوره آموزش سئو سایتتون رو سئو کنید.

اگر به شما بگویند گوگل کتاب آموزش سئو نوشته است آن را نمی‌خوانید؟ شاید باور نکنید ولی گوگل این کتاب را نوشته است.

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

پنالتی سایت برای زمانی است که انجام عملیات سئو با خطا مواجه می‌شود. در این زمان گوگل برای شما جریمه در نظر می‌گیرد. البته باید بدانیم که گوگل صفحه و سایت شما را به صورت کامل جریمه نمی‌کند و تنها آن صفحه خاص یا کلمه کلیدی را که دچار مشکل یا خطا شده است جریمه می‌کند.

شما در حالی که برای سایت‌تان محتوا تولید می‌کنید و آن را سئو می‌کنید به یک سری ابزار برای آنالیز کردن سایت و بررسی نتایج به‌دست آمده از سئو نیاز دارید.

سئو تضمینی همواره مشوقی برای جذب مشتریان بوده و در بسیاری از موارد بیشتر از یک شعار نیست، این عدم موفقیت ناخودآگاه باعث ایجاد شبهه و نگرانی در مشتریان خواهد شد.

مزیت اول: به لینک‌سازی کمک می‌کند؛ یعنی شما می‌توانید در شبکه‌های مختلف از جمله لینکدین و گوگل‌پلاس لینک‌هایی به مطالب سایتتان ایجاد کنید.

ممنون میشم اگر مقاله ای کامل و جامع در مورد تکنیک آسمان خراش دارید لینکش رو بهم بدید یا هنوز اگر مقاله ای در این مورد ننوشته اید مقاله ی کامل بنویسید. چون واقعا تکنیک بسیار خوب و موثری در زمینه سئو است .

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم.

Report this wiki page